Tag Archives: hoteller

Et godt råd fra Morten Petersen fra Google til hotellerne

Morten Petersen fra Google siger meget tydeligt (sidst i klippet) Fremtiden byder på mange nye forretningsmodeller indenfor mange industrier og således også hotel branchen. Det bedste råd er, at hoppe med på udviklingen og prøve, at omfavne dem fremfor at bekæmpe dem. 130 hotelfolk deltog i HORESTAs konference om Online Distribution og her var der budt Read more »

Hotel Workshop

Alle hoteller udtrykker utilfredshed med de stigende OTA provisioner og vi oplever, at det er accepteret i branchen og blevet en del af hverdagen. Vi forstår godt samarbejdet med OTA agenterne, men der er mange lavt hængende frugter som kan plukkes med den rette viden – VIL DU VIDE MERE?

Spar omkostninger til OTA agenterne.

Så har IdeFA Gruppen optimeret deres site Hotel Gruppen, som er en service for alle hoteller. Vi forstår godt samarbejdet med OTA agenterne, men der er mange lavt hængende frugter som kan plukkes med den rette viden og derfor har vi sammensat nogle TIPS som dit hotel kan nyde godt af. Besøg Hotel Gruppen. og tilmeld Read more »

Internet forbindelse giver tilfredse Hotel kunder

Der er lavet en international undersøgelse som viser, at 45 procent af alle hotelgæster rejser med to devices, og at 40 procent har tre eller flere med. Jeg oplever tit en ustabil eller dårlig internet forbindelse på hotellerne og fravælger af samme grund hotellet næste gang. Undervurder ikke behovet for en god internet forbindelse på dit Read more »

Nye funktioner på Google Hotel Finder

Så er der igen, igen kommet masser af nye funktioner på Google Hotel Finder og det bliver bare bedre og mere brugervenligt. Nem og hurtig oversigt over hotellerne udfra de valgte ting, men…. Hvorfor er det, at resultaterne altid går OTA resultaterne´s vej?

Tripadvisor er hotelbranchens største skræk

I dag er Tripadvisor det største brugersite i rejsebranchen med over 40 millioner besøgende om måneden, og sitet har bevisligt fået adskillige hoteller verden over til at dreje nøglen om efter dårlige anmeldelser. Læs mere (Kilde Horesta)

Hotel Jutlandia har fået ny TYPO3 hjemmeside

Så blev der tid til en ny TYPO3 hjemmeside til Hotel Jutlandia af IdeFA Gruppen. Det nye hotel online booking website er en del af vores hotel koncept, hvor vi har fokus på mere indtjening og allerede nu kommer de første gode resultater. Utroligt hvad en online booking boks, lidt call to action og en gennemgang Read more »

Hvordan finder kunder deres hotel ophold?

32,7 % vil spørge deres familie og venner 27,9 % vil søge på OTA (booking.com, hotels.com, Expedia o.s.v.) 23,1 % Triadvisor (# se historie længere nede) Hvilken rolle får Google Hotel Finder? – læs tidligere artikel og Google Hotel Finder (nu også udkommet i udvalgte danske byer) 72,9 % vil derefter inden de bestiller søge Read more »

Vi skaber positive resultater og mere indtjening til dit hotel.

  Vi kan hverken føle eller forklare, hvordan vores kunder har oplevet mødet med os, så det lader vi ganske enkelt Ruths Hotel og Hotel Koldingfjord om selv at gøre! Interview er udarbejdet af Michael Frederiksen, KaSano Kommunikation.